Wykorzystanie projektowych mocy wytwórczych rafinerii |
% |
95,8 |
98,7 |
92,2 |
86,8 |
89,2 |
92,1 |
99,7 |
86,2 |
(w przeliczeniu na dni pracy rafinerii) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przerób ropy w rafinerii w Gdańsku, z tego: |
tys. ton |
2 535,3 |
2 450,3 |
2 415,5 |
2 272,5 |
2 362,1 |
2 359,7 |
2 220,0 |
2 222,9 |
ropy Ural |
tys. ton |
2 324,6 |
2 144,4 |
2 230,5 |
2 022,9 |
2 300,9 |
2 245,8 |
1 934,9 |
1 880,9 |
ropy Rozewie |
tys. ton |
24,3 |
46,6 |
71,6 |
36,3 |
28,5 |
51,8 |
28,7 |
32,9 |
pozostałych gatunków ropy |
tys. ton |
186,4 |
259,3 |
113,4 |
213,3 |
32,7 |
62,1 |
256,4 |
309,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Udział ropy Ural w przerobie ropy ogółem |
|
91,7% |
87,5% |
92,3% |
89,0% |
97,4% |
95,2% |
87,2% |
84,6% |
Udział ropy Rozewie w przerobie ropy ogółem |
|
1,0% |
1,9% |
3,0% |
1,6% |
1,2% |
2,2% |
1,3% |
1,5% |
Udział pozostałych gatunków ropy w przerobie ropy ogółem |
|
7,4% |
10,6% |
4,7% |
9,4% |
1,4% |
2,6% |
11,5% |
13,9% |
Uzyski
|
Benzyny |
tys. ton |
388,8 |
368,0 |
370,8 |
314,0 |
363,4 |
372,3 |
342,8 |
296,4 |
Benzyna surowa |
tys. ton |
104,6 |
69,4 |
80,1 |
101,4 |
51,7 |
24,4 |
23,6 |
74,8 |
Oleje napędowe |
tys. ton |
1 148,3 |
1 230,0 |
1 157,6 |
1 045,5 |
1 201,8 |
1 245,3 |
1 178,4 |
1 035,5 |
Lekkie oleje opałowe |
tys. ton |
115,2 |
59,3 |
47,4 |
116,5 |
127,0 |
81,4 |
64,3 |
131,5 |
Paliwo lotnicze JET |
tys. ton |
130,6 |
130,7 |
153,4 |
115,0 |
113,3 |
140,6 |
101,4 |
107,6 |
LPG |
tys. ton |
37,3 |
43,0 |
22,2 |
14,4 |
13,6 |
15,9 |
18,3 |
16,2 |
Ciężkie oleje opałowe |
tys. ton |
306,0 |
272,8 |
258,2 |
368,9 |
215,3 |
202,9 |
245,5 |
482,5 |
Paliwo bunkrowe |
tys. ton |
14,3 |
17,8 |
10,1 |
8,7 |
10,0 |
8,1 |
11,2 |
9,2 |
Komponenty asfaltowe |
tys. ton |
186,6 |
241,9 |
250,2 |
78,0 |
267,6 |
337,3 |
276,8 |
95,9 |
Pozostałe |
tys. ton |
260,9 |
234,7 |
234,1 |
285,5 |
244,4 |
225,7 |
212,0 |
231,2 |
Razem |
tys. ton |
2 692,6 |
2 667,6 |
2 584,1 |
2 447,9 |
2 608,1 |
2 653,9 |
2 474,3 |
2 480,8 |